The history of Spain in the last twenty years is seen through the love-hate relationship between two bluff comedians shot to glory and fame by T.V., where they'll act their last performance. This is Alex de la Iglesia's fourth film and unsurprisingly as corrosive as his curious book ?Payasos en la lavadora?.