Dolors Payás tells the story of a forty-year-old woman who, far from being finished, has the right to give her life a new turn. It's told with firm solidarity, fluently written and most remarkable of all, shot with elegance and sensitive cinematography. Elvira Mínguez is splendid as the literature teacher who tries to find some sense in life.