Two brothers, born on the Costa de la Muerte in Galicia, the "finis terrae", set off in search of their father, who deserted them when they were children. This voyage to the bottom of their feelings will tie bonds between them for good. Acted by Nancho Novo, Elena Anaya and Enrique Alcides making his debut.