One of the most amusing recent films in Spanish cinema. Fesser, together with his brother Guillermo, broadens the world of fiction created in his previous prize-winning short movies and comes up with this delirious story with Luis Ciges at the centre and martians of all sorts of colours all around. It's an ironical comedy about the wish to be a father or a mother. One of the most surrealistic and subversive films of late.