First remake after one of Stahl's hits. It was shot only nine years later by efficient craftsman Stevenson. Margaret Sullavan is more tragic in her role than Irene Dunne and Charles Boyer's and Charles Boyer's character is more charming than Boles. Otherwise there's little added by Stevenson, who copied the last part of Stahl's version exactly.