JOHN M. STAHL
A soldier comes back disappointed from the Great War only to find his family, once wealthy horse breeders, on the verge of bankruptcy. An exciting win at the Kentucky Derby will bring their fortune back. This is Stahl's last film for producer Mayer and his brand new MGM studios.