JOHN M. STAHL
A wife who falls in love with another man as she feels her husband has little esteem for her. They divorce yet they reconcile just in time to stand up the wife's new suitor at the altar. Following De Mille's path, Stahl raises more and more daring questions related to unfaithfulness in marriage.