JOHN M. STAHL
Mollie King, with whom Stahl shot three melodramas, leaves her husband on the belief that he's got a sweetheart. The sweetheart later happens to be but a poor relative he provides for. When fate brings them together again, Mollie looks after her husband, who has become blind, as a previous step to their reconciliation.