Langabeziak jotako eskualde bateko eskolaurreko zuzendaria da Daniel. Arratsalde batez, Henry andrea Laetitia bere alabaren bila doa, baina patioan ziplo erortzen da, mozkor-mozkor eginda. Bere onera etortzen denean, lotsatuta aldegiten du, Laetitia eta bere neba txikia bertan utzita. Danielek umeak hartu eta beraien etxera eramango ditu. Hara iristean, haserretu egingo da umeen bizi-baldintza kaskarrak ikusita. Danielek, meatzari baten seme denez, badaki bere ikasleek irakurtzen eta idazten ikastea baino behar premiazkoagoak dituztela. Bere neska-lagun Valéria eta Samia, eskolako umezain berriaren laguntasunaz arazoan esku hartzea erabakiko du Danielek. Baina zuzendaritzak es du durutzada hau begi onez ikusten.