Krishnan, Keralako uharte txiki bateko sasoikako nekazari batek, koko batzuk ostu beharko ditu bere familiari jaten emateko. Alabaina, eskarmentu gutxiko lapurra denez, harrapatu egiten dute, eta egoera ezberdinen ondorioz, uhartean urteetan argitu gabeko hilketa bat leporatzen diote. Herrialdean gaizkileak hiltzeko modu berri bat probatzen ari dira, "aulki elektronikoa". Uharteko biztanleek Krishnan hil behar badute, sistema horrekin egin dezatela eskatzen dute, modu horretan akabatzen duten uharteko lehen biztanlea izan dadin. Hartara, krishnanek heriotz ospetsu bat izango du, bere ohorez estatua bat eraikiko da eta lortutako publizitateari esker, uhartearen eta kontinentearen artean zubi bat eraikiko dute.