Filme hau espresionista samarra da, zinea eta pinturaren arteko konbinazio organiko bat. XXI. mende hasierako parabola moduan, tren geltoki bateko maniobra-eremuan gertatzen da, furgoi bateko leihatilatik mutil koskor baten begiekin ikusita. Umearen amets-jolasa, bizitzan bere ibilbide partikularraren bila dabilen gizonaren beldur eta itxaropenezko mundu bihurtzen da.