Evgeny Oneginek San Petesburg ustekabean abandonatu beharko du lursail bat oinordetza hartzeko. Bertan, mendialdean, Vladimir Lensky auzokoaren adiskide egingo da. Lenskyren Olga andregaiaren Tatyana ahizpak sutsuki agertzen dio bere maitasuna Onegini, eta honek, harriturik, adeitasunez errefusatuko du. Tatyanari ezezkoa argi gera dakion, Onegin Olgarekin flirteatzen hasiko da, eta Lenskyk, hartara, duelurako erronka botako dio. Oneginen tiroak bete-betean jotzen du eta Lensky hil egingo da. Onegin, lur jota, bere kabuz erbestera joango da. Sei urteren buruan, San Petersburgera itzuli eta Tatyana topatuko du, orain Nikitin printzearekin ezkonduta dagoena. Iraganean egindako okerra zuzendu nahaian, Onegin Tatyana berreskuratzen saiatuko da, eta neskak bere bizitzako erabakirik garrantzitsuena hartu beharko du.