Jonas et Lila, à demain filmea 2000, urteko lehen sei hilabeteetan gertatzen da. Hala ere, ez da aurrera begirako kontakizna, Alain Tannerrek 1975ean filmatu zuen Jonas qui aura vingt-cinq ans en l'an 2000 pelikularen jarraipena baizik. Halaxe da, jonasek 25 urte bete ditu jada, zine-ikasketak burutu ditu eta lila izeneko neska afrikar batekin ezkondu da. Izan ere, istorioa ez da batere ohikoa: kontakizuna 60 eszenatan banatzen da, zeinetan, pitinka, bi pertsonaia nagusiak osatuz doazen, beraien arteko eta beste pertsonaiekiko harremanen bitartez. Mundu aldakorrak ahuldu dituen pertsonaia hauek guztiek "datorren sasoira begirako ipuin laburra" ehotuko dute gertakarien harian.