Hego Irango bere etxaldera lasai bizitzera itzuli nahi duen neska gaztea da Mahbube. Baina Qasem, gerra bitartean eskualde hartan jarri zituzten minak indargabetzeaz arduratzen da gune arriskutsuak zinta gorriz mugarrituz, eta es dio Mahbuberi bere etxe zaharrera itzultzen utziko.