Bolada batez elkar ikusi gabe egon ondoren, hiru ahizpa -Gloria, Ana eta lidia- hil berri zaien maren inguruan elkartzen dira. Adela amak azken hogeita hamar urteak hitzik esan gabe pasa zituen arren, bere azken nahia idatzita utzi du paper batean: errautsak hiru zatitan banatzea eta zati bakoitza pertsona ezberdin batek gorde ditzala. Gloria -47 urte, ezkongabea eta boleroak dantzatzea gustuko duena-, Ana -luxuzko prostituta, inork ez luke esango 40 urtetik gora dituenik- eta Lidia -haurdun lehenengoz 34 urterekin- hiru alabek itsasertzean amaituko den ibilbidea hasiko dute. Berebilaren maletategian Adelaren errautsak gordetzen dituzten hiru anforak daramatzate. Bidaia familiako sekretu zaharrak agerian utziko dituen giltza bihurtuko da.