Orfeuk, samba-eskola bateko zuzendariak, Iñauteri desfilerako prestaketak azkentzen ari denean, Eurípides ezagutuko du; Riora iritsi berri da eta aita hil zitzaionetik gelditzen zaion senide bakarraren bila dabil. Ezinbestean maiteminduko dira, eta inguruko guztien zeloak piztuko dituzte. Sambodromoan ospatzen den desfile nagusiaren gauean, Orfeu konpainiako buru dabilen bitartean, haurtzaroko Lucinho bere lagunak tiro egindako bala galdu batek Eurídice joko du. Etsita eta oinazeak jota, orfeu Hausterre-egunean hilko da, telebistak bere eskolaren garaipena iragartzen duen une berean.