Bâbakek bere jaioterritik aldegin zuen, Afganistandik, duela ia hogei urte eta Bruselara joan zen bizitzera, eta bertan iragana, familia, kaligrafo ofizio aintzitetsia eta bere lurraldea ahazten ahalegindu zen. Orain, trenbideetako bagoien garbitzaile lanetik erretiroa hartu duenean, bere ostatu xumeko sukaldean goiz batez azaltzen den Sârbân izeneko ezezaguna Bâbak bakartiaren bidean gurutzatuko da. egun horretan Bâbakek bere iraganaz eta bere bizitza hautsi zuen amesgaiztoari buruz gogoeta egin beharko du.