Ama hil zitzaionetik Olof nekazari analfabetoa bakarrik bizi da bere familiaren etxaldean eta gauza askotarako bere lagun Erik gaztearen laguntza behar du. Hori dela eta, Olofek iragarki bat jarrio du egunkarian neskame baten eske. Iragarkiari hiriko erdi-hlaseko Ellen iragan misteriotsuko emakumeak erantzungo dio; etxaldea gobernatzen hasiko da eta, uda igarotzen den heinean, baita Olofen bihotza ere. Ellenen edertasunarekin liluratuta, erik ere neska maitemintzen saiatuko da, baina honek behin eta berriz ezezkia ematen dio.