Familia bateko lau seme-alaba, hiru neska eta mutil bat, gurasoen etxean biltzen dira hamabost urtez bananduta egon ondore. Horren arrazoia da beren ama, Patsy, hgaixo dagoela. Bo, semea, baldintzapeko askatasunean atera berri da kartzelatik; hiru alabak elkarren lehian ari dira ama zeinek hobe zainduko, baina Patsyk ez du nahi irnork bere bizitza antolatzea, ez eta denak denbora guztian bere gainean egotea ere. Eta aitak, Vicek, berak bakarrik emaztea zaintzea nahiago zukeen. Vic gaizki konpontzen da Borekin, hiru ahizpek ezin dute elkar ikusi, baina ezta elkarrengandik bananduta bizi ere. Patsyk bake piska bat eta lasaitasuna besterik ez ditu eskatzen, baina horixe da preseski bere familiak eman ezin diona.