Josef Mengele, nazien garaiko Alemaniako gerra-kriminalik gorrotatuenetako, estez hilik dagoena, Argentinatik itzuliko da 40 urtez ezkutatuta egon ondoren, bere burua agintatien esku jarri eta hil aurretik historiaren bere bertsioa kontatzeko. Mengeleri buruz liburu bat idazteko ikerketa-lanetan urteak daramnatzan Peter Rohm abokatu gazte eta handizalea honen lege-aholkuari bihurtuko da. Pertsona bezala Mengelek eginiko basatikeriak guztiz arbuiatzen dituen arren, abokatu bezala, bere bezeroari epai zuzena bermatzeko ahal duen guztia egitera behartuta dago Rohm. Prozesuaren bilakaerak arriskuan jarriko du Rohmen ezkontza eta iraganeko zenbait egia ikaragarriez ohartuko da.