1999an Espainiako Zinemak munduratu zuen lehendabiziko harribitxi ustekabekoa. Berlingo Zinemaldian, otsailean, atera zen plazara eta bertako ikuslegoak txaloz eta ohorez estali zuen bizitza bezain gazigozoa den ipuin hau, bakardadeak, barrukoa, aspaldikoa, kanpokoa, egungoak estu eta ezti besarkatzen dituen kontakizuna, Hegoaldearen samina dakarrena.