Martin Rejtman zinegilea izateaz gain (bere lehendabiziko luzea, Rapado, Rotterdamen, Locarnon, eta beste zinemaldi garrantzitsutan aukeratu zuten) , ospe handiko idazlea dugu. "Velcro y yo" kontakizun-bilduma Lengua de Trapo argitaletxeak kaleratu du gurean eta "Treinta y Cuatro Historias-Un libro sobre Kuitca" Valenciako IVAM Arte Institutuak atera zuen plazara.