Azken boladan, zinema espainiarraren estrenoak, instant mundialak, disdiratsuak, espezial-espezialak dira. Alex de la Iglesiak eta bere koadrilak Muertos de risa plazara ekarri zutelarik, mundua une batez, gune batez, geratu zela eman zuen. Jende guztia filma ematen zuten zinematokietan bildu zen ostiral batean eta takila marka guztiak hautsi.