Publizitateak esanda, Luminarias komedia erromantikoa, pelikula berri berria, bero beroa, benetan independientea da. Zer kontatzen du? Los Angeleseko lau neska latinarren bizitza. Ederrak dira. Azkarrak dira. Maiatatzeko prest daude eta maitasunaren bila hasten dira Sleeping Giant Productionesek aurkeztutako lan borrokalari eta engaiatu honetan.