Cannesen gustoz eta konplizitate epelaz jaso zuten etsipen baten kronika den Txilek, Espainiak eta Frantziak ekoizturiko lan hori. 15 urtetan barrena abiatzen da film engaiatu hori non argazkiak kasik existitzen ez den mundu baten testigantza ematen digun.