Zinemari berariegiten diote omenaldi bero beroa Arturo Ripsteinek eta Paz Alicia Garciadiegok pelikula honetan. Momentu batean, Marisa Paredesek, Espainiako alaba harroskoak, laguntza eskatzen dio herriko apaizari elkarrekin ikusi dituzten filmeen izenean. Apaizak ezingo dio laguntza uko berarekin batera hamaika film ikusi dituen horri.