Stagnaro, El amateur honen ekoizle, gidoigile eta zuzendaria, ez da hasiberria zinema kontuetan. Mª Luisa Bemberg zuzendari famtuarekin askotan lan egin zuen gidoigile. Baita Beda Docamporekin ere. Bost filme daude bere filmografian, denetan zuzendari ibilia. El camino del sur harekin Rio de Janeiron eskuratu zuen zilarra. Casas de fuego Shangain saritu zuten.