Donald Sutherland eta John Cleese aurkituko ditugu pantailan Oskar Werner eta Barbara Ferrisen ondoan. Oraingoan, neska kazetaria da. Maitasunaz zauritzen duen gizona orkestra zuzendaria dugu orain ere When Tomorrow Comes haren bigarren bertsio honetan, estrenatu zen garaian kritika estatubatuarrak gogoz txalotu zuena.