JOHN M. STAHL
Estatu Batuetako Hegoaldeak badu bere leku propioa Hollywoodeko zineman, Lo que el viento se llevó, El árbol de la vida ... The Foxes of Harrow-ek tradizio eta traza horiei heltzen die gogor. Kulebroi, folletoi eder eta luxuzkoa, lan ona egiten du bertan Rex Harrisonek eta ez da makala irudiek ematen diguten New Orleanseko bizitzaren isla...