JOHN M. STAHL
Joseph Mankiewicz, Eva al desnudo zuzenduko zuena, ekoizle ibili zen eta, Nunnally Johnsonekin batera, egokitu zuen pantailara Croninen nobela. Oskarretako hainbat eta hainbat mailatan finalista (aktorerik onena, argazkia zuri beltzean, arte zuzendaritza, soinu banda...), egun harritzen gaituena zera da, filmari darion askatasun eta elkartasun grina.