JOHN M. STAHL
Aventure en Libye izenburua jarri zioten Frantzian. Izan ere, Libiako basamortuan galduko zaigu Henry Fonda kazetari herabea soldadu bihurturik. Basamortu horretan heroia bilakatuko da. Eta baita galdutzat ematen zuen maitea berreskuratu ere pelikula bukatu aurretik. Soinu bandaren sortzailea, Alfred Newman.