JOHN M. STAHL
Komedia delizios eta malizios honek oinarri duen nobelak ez zuen izenburu makala, "Buried Alive", bizirik lurperatua. Nunnally Johnson gidoigile prestuak egokitu zuen zinemara eta ekoizle afanetan ibili zen. Nahiz eta Stahlen lan handia izan, ez da saio berri-berria. 1933an Arthur Hopkinsek istorio bera azaldu zuen Roland Young eta Llian Gish antzezle zituelarik.