JOHN M. STAHL
Neskame bat pianojole ospetsu batez maitemintzen da, burutik sano ez dagoen emakume batekin ezkonduta dagoela jakin gabe. Banatzen direnean, berriro elkar ikusteko agindua egiten dute, topaketa hori ezinezkoa dela jakin badakiten arren. Douglas Sirkek film hau ere erabili zuen beste maisulan bat burutu ahal izateko, Interlude, Rossano Brazzi eta June Allysonekin.