JOHN M. STAHL
Izugarri ondo islatzen du John Stahlek New Yorkeko antzerkiaren mundua eta ederki baino hobeto irekitzen du pelikula jendez eta ilusioz beteriko kale batean. Argazki zuzendari lanetan, Alemaniako espresionismoan artista osoa izan zen Karl Freund dugu. Musika Charles Previnena da eta aldizkari guztiek aurreikusi zuten filmak ikaragarrizko arrakasta izango zuela takilan.