JOHN M. STAHL
Honetan ere, tira-bira ikaragarriak izan zituen Stahlek zentsurarekin. Moral epaileei ez zitzaien atsegin, esaterako, izeba Juliaren pertsonaia, oso emakume irekia zelako, emakume engaiatua eta bere haurrari aterpe ematen ziona. Billie Burkek antzeztua, baditu komedi instant marabilloso bi bere gain, bera abeslari eta senarra pianoan agertzen diren horiek.