JOHN M. STAHL
Aspaldiko laguntzaile zuen Frances Irene Reelsekin batera idatzi zuen Stahlek gero A.P. Youngek gidoi bihurtuko zuen istorioa.Gero eta zainduagoak ziren itxuraz filmak. Jack Holden arte zuzendaria zen eta muntaketan jende berria baino eskarmentu handiagokoa zegoen, Robert Kern eta Margareth Booth. Stahlek zuzendari laguntzailea zuen Sydney Algier.