JOHN M. STAHL
Apurka, Stahl bere lan taldea osatuz doa. Bess Meredyth behin baino gehiagotan izango du gidoigile Frances Irene Reelsekin batera. Bestalde, muntaketa gelan badu aholkulari eta lagun Madge Tyrone artisau fina. Oraingoan, Estatu Batuetako Hegoaldea dugu paisajea. Bertan, protagonistetako bat joku etxe batez arduratzen da itsua den amak ezer jakin gabe...