JOHN M. STAHL
Rosamondek bere ama baby Brabant abandonatzen du hark kasino batean lan egiten duela jakitean, eta aktoresa arrakastatsu bihurtuko da. Alabaren aldegiteak lut jote utzi du ama eta opioa kontsumitzen hasten da. Rosamond Baby Brabantekin ezkonduta egon zen Brabazon aberatsaren ned semearekin maitemintzen da; ahaidetsasun hori dela eta, anai-arrebak ote diren eta beren harremanaren ezintasunaren beldur izango dira.