JOHN M. STAHL
Tom ugazaitak Aliceri erantzun bat ematen dionean, Gene bere mutil-laguna neba duela pentsatuko du, hark eraztun berdin-berdin bat duelako. Alicen ama, Helen, Parisen hil zen alaba erditzerakoan eta Tom Helenekin maiteminduta zegoenen, alabatzat hartu zuen haur jaioberria. Genek eta Alicek beren buruez beste egitea pentsatzen dute, baina azkenean odol berekoak ez direla jakingo dute.