Tom Wendicek, diru guztia galdu duen tenis-jokalari batek, bere emaztea hiltzea deliberatzen du haren ondasun guztiak berenganatzeko. Kinka larrian dagoen eta eskrupulorik ez duen gizon bati txantajea egiten dio bere emaztea etzean ito dezan, hain justu, berak akatsik gabeko koartada izango duenean. Baina emakumea bere indar guztiekin defendatuko da eta erasotzailea hiltzea lortuko du.