Michelen eguneroko bizitzaren bidez, Caro diario-ren egileak, neska gazte batek bere sendiarekin dituen harreman gatazkatsuak, bere kuadrilaren giro arina nahiz bere harreman sentimental bereziak aurkezten dizkigu. Modu honetan, gaztearen belaunaldiko erretratua aurkezten zaigu, errukirik gabe. Guztia umoretsu eta adimenarekin aztertua dago.