Giacinto senitarte ugarirekin bizi da Erromako aldirietako txabola batean. Lan istripu bat dela eta begi bat galtzen du eta milioi bat lira kobratzea lortzen du. Baina bere familiaren premiak asetu beharrean dirua artatsu gordetzen du. Egoera jasangaitza egiten denean, senideek, erabaki gogor bat hartzera behartuak ikusten dira.