Urtero, oso aberatsa den atso amerikar batek, "erratza"-ren jokoaren bidez, senar-emazte protagonitsari miloi bat dolar irabazteko aukera eskaintzen dio. Baina zortea bikotearen alde jartzera doanean patuak beren azken aukera jokatzea erabakitzen du. Aberats eta pobreen arteko erlazioak hasieran bezala jarrai dezaten. Historia gorratz honek Italiako komedia kritikoaren interesa frogatzen du berriro ere.