Sergiok zorionekotzat hartzen du bere burua, izan ere, bere bizitzaren ibilbidean, paregabeko hiru emakume ezagutzeko zoria izan du (Giulia, Adela eta Marisa). Eta gainera, hiruekin erabat maitemindua jarraitzen du. Bi arazo besterik ez ditu aurrean: batetik bere egoera ekonomikoa, eta bestetik emakumeez eta euren haurrez arduratzeko egunak dituen 24 orduen muga estua.