Sandro, giza berekoikeriari buruzko erreportaia bat egiteko asmoa duen kazetari bat da. Bere emazte eta lagunekin duen erlaziotik xehetasun anitz harturik, protagonistak, berekoikeria eta itxurakeria gure eguneroko bizitzan nola sustraitzen diren erakutsiko dio ikusleari. Filme hau, bere garaiko zine italiarreko aktore eta aktoresen erakusleiho bilakatu zen.