De Sicaren filme ezezagunetako bat da. Giovanni Albertik pairatzen dituen larrialdiak agertzen dizkigu. Larrioldiok bere buruari ezarritako bizitza kalitatea mantentzeko eta bere emazte nahiz lagunen artean dastatzen dituen arinkeriak ordaindu ahal izateko pairatu beharko ditu. Zor dituen ordainketak egiteko epea amaitzen zaionean, erabaki gogorra hartzera derrigortua egongo da.