BERTRAND TAVERNIER
Colo O'Haganek, Tavernierren alabak, sinatzen du film malenkoniatsu honen gidoia. Colok hainbat aldiz lan egin du aitarekin, Une semaine de vacances, Un dimanche à la campagne, Autour de minuit eta La passion Bèatrice pelikuletan, hain zuzen ere. Bertranden eta Coloren sekretu eta barneko sentimendu ugari agerian daude Daddy nostalgie delizios honetan.