BERTRAND TAVERNIER
Hona hemen Bèatriceren eta aitaren arteko azken topaketaren dialogoak Bèatricek kondairazko labana eskuan duelarik: Cortemart: "Zure zain nengoen". Bèatrice: "Jainko nerea, gorroto zaitut". Cortemart: "Nora joango zara?" Bèatrice: "Jerusalen aldera " Cortemart: "Inoiz maite izan al nauzu?" Bèatrice: "Inoiz ez". Cortemart: "Sar ezazu bihotzean"...