Robert Parrish zuzendariaren esanetan, zineman ez da Estatu Batuetako Hegoaldea Renoirren The Southerner filmak baino hobeki azaltzen duen zeluloide puskarik. Askoren esanetan, Renoir eta gero, Tavernier izan zen, alegiazko lur berdadero hori hobekien ulertu zuen europarra. Froga gisa, Mississippi Blues eta gero telebistarako dokumento hau.