BERTRAND TAVERNIER
Surrealismoaren gaineko hausnarketa luze honetan, Tavernierrek hasiera-hasieratik bila ibili zen gidoigilearen laguntza estimagarria izan zuen. Beste belaunaldi batekoa zen Jean Aurenchek idatzi zuen, Pierre Bostenekin batera, L' Horloger de Saint-Paul eta beste bi filmatan hartu zuen parte, dokumental honetaz gain.